Fun Theory czyli jak namówić pracowników do zmiany zachowania

Dzisiaj trochę mniej poważnie. Volkswagen sponsoruje konkurs na najciekawszy pomysł, który ma pomóc ludziom w zmianie zachowania przez zabawę- http://www.thefuntheory.com

Dla przykładu obejrzyjcie sobie przykład ze schodami na stacji metra w Sztokholmie:

Co o tym sądzicie ?

Reklamy

2 Responses to “Fun Theory czyli jak namówić pracowników do zmiany zachowania”


  1. 1 D. Kwiecień 24, 2010 o 3:50 pm

    Bardzo dobra, dająca do myślenia idea. Zastanawiam się jak sprawić, żeby pisanie pracy magisterskiej było dobrą zabawą 😉


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s





%d blogerów lubi to: